του Νίκου Μητρούση
τμήμα του άρθρου "Μαθησιακές Δυσκολίες, μια πρώτη προσέγγιση"
τμήμα του άρθρου "Μαθησιακές Δυσκολίες, μια πρώτη προσέγγιση"
![]() |
Πηγή εικόνας: www.edugroup.at |
Έννοιες όπως Μαθησιακές
Δυσκολίες (διαταραχές:
ανάγνωσης, γραπτής έκφρασης, μαθηματικών), Δυσλεξία και Διάσπαση Προσοχής έχουν
μπει στο λεξιλόγιό μας μόλις τα τελευταία χρόνια. Οι έννοιες αυτές είναι η
επιστημονική εξήγηση (και η εκδίκηση συνάμα) των ατόμων που κάποτε αδίκως
στιγματίστηκαν και που όλοι θυμόμαστε μέσα στην τάξη ή στην παρέα ως «ο αργόστροφος…», «ο τεμπέλης…», «αυτός που δεν του κόβει…», «δεν κάθεται στον κώλο του…» και τόσα άλλα.

Δυστυχώς υπάρχουν ακόμη απείδευτοι δάσκαλοι και θα υπάρχουν, όσο δεν υπάρχει αξιολόγησή τους, όσο δεν υπάρχουν κίνητρα να γίνεται ο κάθε δάσκαλος κάτι περισσότερο από τσομπάνης.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑγαπητή μου,
Διαγραφήδυστυχώς η παιδεία, η ανθρωπιά, το κέφι και το μεράκι που πρέπει να διακατέχουν έναν εκπαιδευτικό δεν αξιολογούνται.
Το παραπάνω περιστατικό του '93 είναι πέρα για πέρα αληθινό.
Καλή Ανάσταση!
Νικόλα πολλά μπράβο για το άρθρο σου,
ΑπάντησηΔιαγραφήπιστεύω ότι κάθε μια από αυτές τις ξεχωριστές περιπτώσεις μαθησιακών ιδιαιτεροτήτων σε μια σχολική αίθουσα, θα πρέπει να εντιμετωπίζεται από τους εκπαιδευτικούς όχι ως εμπόδιο στο έργο τους αλλά ως μια πρόκληση να γίνουν αυτοί καλύτεροι. Αν και μόνο ευχάριστα θυμάμαι από τους δασκάλους μου, σίγουρα δεν το καταφέρνουν όλοι...
Καλή Ανάσταση!
Φίλε Άκη έχεις απόλυτο δίκιο!
ΔιαγραφήΓια να γίνουν όμως καλύτεροι, πέρα από το μεράκι που θεωρώ απαραίτητο, μπορούν και πρέπει να ζητήσουν και τη βοήθεια των ειδικών.